Halaman

Wednesday, February 23, 2011

tentang aku



KURUS ........dah mcm2 aku cuba nk kurus kembali mcm dulu.....ms sekolah berat aku 35 kg jer...mungkin sbb dulu aku aktif bersukan n buat aktiviti riadah berjoging setiap hari...itu sbb blh maintain jer....
bila dah kawin and ade ank2...bdn aku naik mendadak....ade juga aku pernah cuba mkn herbalife....dah ar mhl hingga mencecah rm400 satu set...hbs mkn tp x kurus2 juga...jamu nona rogey pun aku pernh cuba gak...tp sehari 5 ke 6 kali g toilet...x thn aku di watnye....sblm mengandung ank ke 3...ade juga aku try mnm jus mate 5...br je nk ade kesan kit dah aku disahkan pregnant...terus benti mkn sampai ari nie....dlm pantang aku mkn sendayu tinggi ammy complete...ade ar kesan memberangsangkan...berat aku dah turun 15kg....
skrg nie aku ngah usaha lg nk turunkan 15kg lg......brlah aku leh dpt berat bdn ideal aku....
mkn aku dah kurang..tp nk kena bersenam byk br leh turun cepat....
bersenam??? ade ke msnye ????
ermmmm tulah yg jd halangannye...sape nk jg ank2 ???
pergi jim ..???.. mungkin tu cara terbaik kot....i will try next soon....ngah nk cr pusat jim yg berdekatan dgn umh...hrp2 ade ar....so lau hubby aku cuti weekend leh aku g jim hehehehe.....
harap2 pas nie leh kurus mcm dulu..if xleh dpt cam zaman sekolah pun xpe..janji aku dpt berat ideal aku lek n make my hubby happy....sure hubby org yg paling apy .....
cayok..cayoookkkk...anna....

No comments:

Post a Comment