Halaman

Tuesday, February 22, 2011

hubby tercinta


Saiful bin osman....nm yg x pernah lekang dr mulut teman2 sekolah .....tp kisah yg lalu kini menjadi kenangan yg amat indah dan lucu dlm kehidupan hubbyku.....msh ku ingat detik2 pertemuan pertama ku dgn hubbyku....dia seorang yg suka berterus terang n selalu mengusik aku.....bila ingat saat itu,kelakar juga sbb x sangka aku dpt bersama dgnnye hingga ke saat ini.....byk kenangan indah waktu2 dl msh lg segar dlm ingatanku.....hubby x pernah jemu melayan karenahku yg kekadang mcm anak kecil yg suka merajuk dan memberontak....hanye krn nak menarik perhatian dr hubby...krn sikap dan kesederhanaan hubby membuatkan aku jatuh hati pdnya dan mula jatuh cinta hingga ke hari ini x pernah lekang dr mulutku menyatakan syg dn cintaku pdnya.....walau pelbagai rintangan dan dugaan yg aku lalui sepanjang hidup bersama hubby...aku sentiasa berdoa agar satu hari nnt akan ade kebahagiaan dlm kehidupan kami...dan kini aku sememangnye bahagia bersama hubby yg amat ku cintai.....
hubby seorang yg suka membantu....hubby sentiasa membantu aku menguruskan ank2 ...x kira sma ada hr bekerja dan cuti...hubby sentiasa ade waktu utk bersama aku dan ank2 serta melayan karenah kami.....aku bersyukur krn Tuhan menemukan jodohku dgn hubby...semoga jodoh kami akn kekal hingga ke hujung nyawa dan akhir nafasku........
syg...terima kasih atas segala pengorbanan dan kasih syg yg hubby beri pd ayg dan ank2 kita.....
LOVE U SO MUCH......

2 comments: