Halaman

Tuesday, February 22, 2011

kisah hidup ku....

Pada tanggal 15 ogos aku dilahirkan dlm sebuah keluarga yg sederhana......ms2 kecilku kulalui dgn penuh dugaan dan cabaran....
terlalu byk yg aku tempuhi sedikit sebanyak mematangkan aku.....
aku pernh kerja sebagai pembantu dikedai runcit sewaktu usiaku 17 thn...slps SPM aku berhijrah ke shah alam..aku bekerja sbg supervisor di kedai telefon....dan pernh juga menjadi fotografer sambilan utk menampung hidup di kota...
Tanggal 24 april aku bertemu dgn seorang insan yg kini menjadi teman hidupku...selepas berkahwin aku bekerja sebagai pembantu klinik di sek 2 ...oleh krn suamiku berpindh ke srwk..aku terpksa berhenti kerja dn mnjadi suri rumah sepenuh masa...

kini usiaku menjangkau 28 thn...aku sudah mempunyai sebuah keluarga sendiri ...walaupun byk dugaan yg aku tempuhi....demi insan yg amat kucintai..aku bersabar dan berserah kpd Allah....syukurlh dgn berkat kesabaranku....kini aku menjadi insan yg paling bahagia di antara yg terbahagia di dunia ini.....aku sudah pun mempunyai 3 org cahaya mata....
Tuhan...terima kasih atas nikmat dan kebahagiaan yg Kau beri pdku.....

No comments:

Post a Comment