Halaman

Tuesday, February 22, 2011

kenangan terindah di bintulu.....



Tanpa kusedari..sudah hampir setahun aku mengenali keluarga ini.....kak za,abg borhan,danial,darwish dan jannah...inilah keluarga yg aku punye di sarawak.....
zazarina idris...itulah nm yg mula2 diperkenalkan....aku bertemu kak za semasa aku menjalani pemeriksaan ibu2 mengandung di klinik kerajaan bintulu.....pd ms itu kak za br saja berpindah ke bintulu dan ingin mencari seseorang utk dijadikan kwn suka dn duka diperantauan......kami bertukar2 no tel dan seminggu selepas itu aku mulai rapat dgn kak za dan keluarganya yg sudah ku anggap sbg keluarga ku sendiri.....setiap kali check up mengandung,aku akn pergi bersama2 dgn kak za....sejak itu aku semakin rapat dgn kak za.....aku dah menganggap kak za seperti kakak aku sendiri krn sifatnye yg sgt menyenangkan aku.....
28 dec 2010...aku terpaksa melangkap pergi dr bintulu dan terpaksa meninggalkan kak za dan keluarganye....sebak di hatiku memang x terkata.....di satu sisi aku gembira krn nk pulang ke kg bercuti...di satu sisi lain ..aku sedih krn terpaksa terpisah dgn kak za...entah kenapa walaupun aku br mengenali kak za...tp kurasakan seperti sudah lm aku mengenalinya......kak za seorang yg sgt baik hati...kak za byk membantu aku semasa aku berada di wad bersalin...dialah yg menjaga ank2ku yg lain....jika tiada kak za....entah apalah jdnya......
walaupun hanye sebentar waktu bersama kak za...aku dpt rasakan byk kenangan yg kita lalui bersama dan akn kukenang jasa baik kak za....

sesungguhnye di waktu ini...aku benar2 merindui saat itu......

catatan ini aku tujukan khas buat kakakku....
zazarina idris yg kini berada di bintulu,sarawak....

No comments:

Post a Comment