Halaman

Tuesday, February 22, 2011

puteri2 ku....


batrisyia hidayah,batrisyia qistina dan batrisyia ariana...inilah ank2ku......
aku memilih nm batrisyia dgn harapn ank2ku akn menjadi seorang ank yg pintar dan cerdik seperti maksud di sebalik nm tersebut......
pelbagai cabaran yg aku lalui utk membesarkan ank2ku...yg paling teruk semasa mengandungkn ank ke 3 ...sepanjang 5 bulan aku x blh buat kerja2 berat krn rahimku lemah dan berlaku pendarahan....aku takut jika berlaku keguguran...syukurlah ade suamiku yg byk membantu buat kerja2 rumah.....dan uruskan ank2ku.....sungguh besar dugaan yg aku lalui waktu itu.....hanya doa yg mampu aku pohon agar bayiku selamat....syukurlah dgn izin Tuhan bayiku selamat dilahirkan pd 10 syawal thn lalu dan kini sudah pun berusia 5 bln....mungkin memang benar setiap kesulitan yg kita lalui dlm kehidupan kita ini pasti akan mendatangkan kebahagiaan dan anugerah yg sgt x terhingga drNYA......kini ank2ku semakin membesar dan semakin bijak.....terima kasih juga kpd suamiku yg byk membantu dlm membesarkan ank2ku dan memberi kasih syg yg x terhingga kdp aku dan ank2ku......
THANK YOU ALLAH dgn setiap anugerah yg Kau berikan kpdku.....

No comments:

Post a Comment